Jobdanmark / JFM
Jobdanmark blev i 2022 opkøbt af JFM, der er Danmarks næststørste private mediekoncern. Dette har pustet liv i ambitionerne, hvor vi hver dag kæmper for at blive danskernes fortrukne valg ved rekruttering. Men det er ikke nok, at vi er ambitiøse. Derfor sætter vi en ære i at blive ambitiøse sammen med vores kunder og kandidater.
Vi lever i en tid, hvor fremtiden er uvis. Vi ved dog, at vi vil komme til at mangle arbejdskraft og kampen om de gode kandidater bliver kun større. Derfor har Jobdanmark innoveret på den klassiske rekrutteringsindsats. Det betyder, at vi kan hjælpe dig og din virksomhed med at komme ud til endnu flere potentielle kandidater. Det kan vi, blandt andet fordi vi er en del af JFM og derfor kommer vi ud til mere end 2,9 millioner danskere om ugen.
Det betyder, at vi kommer bredt ud samtidig med, at vi kan afgrænse geografisk, så vi rammer din målgruppe, via vores egne medier men også via sociale medier som: LinkedIn, Facebook, Instagram, Snapchat, top 150 sites. Vi sammensætter din kampagne efter netop din målgruppe og dit behov, så vores skræddersyede løsninger matcher din virksomhed med den rette kandidat.
Herved bliver jeres virksomhed eksponeret bredt, og vi aktiverer de aktive såvel som passive kandidater, så vi øger sandsynligheden for et stærkt kandidatfelt.
Vi kender din næste medarbejder. Skal vi skabe kontakten?