Handelsbetingelser
Handelsbetingelser ved Team Esbjerg Elitehåndbold A/S
Efter gennemført køb kan du ikke få din billet refunderet eller fortryde købet. Har du bestilt en forkert type billet, vil du kunne få refunderet differencen eller blive opkrævet ekstra betaling ved for lidt betalt. Har du betalt for et arrangement, henviser vi til refusion ved aflysning. Tjek din ordre, så du sikrer dig, at dit køb er korrekt.
Ved aflysning refunderes prisen for købte billetter eksklusive gebyrer. Hvis du har anvendt et betalingskort som betalingsmiddel, refunderes billetterne automatisk og beløbet indsættes på din konto inden for 8 hverdage, uden at du skal aflevere dokumentation.
Hverken kortgebyrer eller billetgebyret refunderes!
Gyldig billet
Det er vigtigt, at du behandler din kontingent-/billetkvittering eller billet som et værdipapir og sikrer dig mod, at den kopieres eller udskrives flere gange.
Er en billet printet i flere kopier, er det kun den første billet, der bliver scannet, der er gyldig – øvrige kopier bliver afvist og er ugyldige.
Aflysning
Ved aflysning refunderes billettens pris eksklusiv gebyr. Hvis du har anvendt et betalingskort som betalingsmiddel, refunderes beløbet automatisk og indsættes på din konto inden for 8 hverdage, uden du skal aflevere dokumentation.
Normalt vil du modtage en besked om aflysningen pr. e-mail hurtigst muligt, når vi kender til aflysningen. Herudover vil det fremgå af vores hjemmeside.
Hverken kortgebyrer eller billetgebyret refunderes!
Problemer med billetsystemet
Har du problemer med din online profil eller tilgang til dine billetter via billetsystemet. Vil vi opfordre dig til at prøve nedenstående forslag:
– Genstart din computer eller mobiltelefon
– Tryk på linket billetter.teamesbjerg.dk og login med din e-mail og adgangskode
– Ved glemt adgangskode – Tryk på glemt adgangskode og følg instruktionerne.
Lykkes det stadig ikke at tilgå din profil eller dine billetter via billetsystemet, kan du kontakte Team Esbjerg på tlf. 75135276 eller pr. mail teamesbjerg@teamesbjerg.dk.